İptal ve İade Koşulları

Siparişimdeki ürünü iade veya değişim yapmak istersem size hangi kargoyla ve hangi adrese gönderebilirim?

Ürünü faturası ve fatura arkasına talebinize belirten bir not ile birlikte, sipariş iptal/iade sonrası size verilen kargo kodu ile Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz bir şekilde gönderebilirsiniz.

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü MAY HIRDAVAT adresimize (Güzelevler mah.yasemin sk. no:78 Yüreğir - Adana) gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için Müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR